SPRING WISHLIST

2017-01-26 » 16:12:00
väska givenchy - blus med knyt lindex - blus med rosetter mango - loafers i mocka h&m - läderpumps zara - parfym carven
 
Jag längtar till våren så himla mycket just nu, vårkänslan är ju en sån himla skön känsla. Om man bortser från all pollen då, som jag tyvärr är allergisk mot... Men i år ska detta inte hindra mig! Jag kommer klä mig i blusar med fina detaljer och pryda fötterna i loafers och sneakers (klickade hem de ovan som man både kan bära normalt och som slip-ins från H&M häromdagen). Jag är även sugen på en ny vårig parfym och denna från Carven känns lite som min stil, men högst upp på önskelistan ligger Pandora väskan från Givenchy. Den puderrosa är helt underbar och passar utmärkt nu med de rosa vårtrenderna som börjar dominera butikerna, men vill helst ha en svart, för ja, ni förstår väl varför? Haha.

Responses:

Leave a reply: