MY FAVORITE COLLECTION: VALENTINO FALL/WINTER 2016

2016-11-06 » 18:32:00
Egentligen skulle jag bara göra ett kollage med några utdrag från olika kollektioner för årets höst och vinter mode men det slutade med att det blev ett helt inlägg tillägnat min absoluta favorit kollektion - of all time. Valentino sätter allt i årets höst och vinter kollektion med stora kappor, päls, sammet, tyll, spets och see-through plagg. Drömmer mig bort när jag ser de vackra skapelserna de har gjort, särskilt alla i den sista bilden och nummer 3 i den första bilden, hur magiska är de inte?
Årets kollektion inspirerades av bland annat balett och balettdansöser och de syns i tyllkjolarna och spetskreaktionerna de har skapat. Scrolla vidare och se resten av mina favoriter, och vill ni se alla outfits (det borde ni verkligen göra) så kika in här, där kan ni se hela kollektionen, detaljbilder och även front row bilder och mer!
*Bilder från vogue.com

Responses:
Anonym
on

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!


Leave a reply: