FAVORITE MATERIALS FOR FALL/WINTER

2016-11-05 » 15:17:00
*Adlinks
beige kabelstickad i merino ull - & other stories / grå stickad mohair med volager - zara / svart stickad med mohair - h&m / sammetsklänning - gina tricot* / läder skor med fake mocka - vero moda* / sammetsbh - yas*/ clutch i sammet och läder - clare v / blå kashmirtröja - gina tricot* / grå polotröja i merino ull - & other stories
 
Ull, mohair, kashmir, sammet, läder. Ja, det finns ganska många olika material, men just dessa är mina favoriter under de mörkare och kallare årstiderna. Kashmir är känns så himla lyxigt och det är så värt att investera i en kashmirtröja. Äger den ovan från Gina Tricot fast i grått och det är min absoluta favorit, så mjuk och mysig. Vill gå runt med läder eller mocka på fötterna och ska införskaffa en mohair tröja snarast. 
 
Nu ni, nu kan jag lova att jag verkligen är tillbaka. Att börja blogga igen mitt i en period med både tenta och femtioelva uppgifter från skolan kanske inte var det bästa beslutet jag tagit haha! Men nu är den stressigaste månaden i mitt liv över, har aldrig haft sån halsbränna som jag haft de senaste veckorna, helt sjukt. Hoppas ni vill fortsätta följa min blogg, för nu är jag sååå himla pepp på detta! Skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om, de klassiska inspo-inläggen kommer det komma mycket av, jag behöver själv lite insipration nu när det börjar närma sig juletider osv.

Responses:
ajlimullersandvik.blogg.se
on

usch och fy för halsbränna men yaaay för blogg <3


Leave a reply: