BELLA HADID

2016-06-03 » 08:29:34

Ingen kan ha missat vem Bella Hadid är, eller hur? Hon och hennes syster Gigi har dominerat detta år i modevärlden. Båda systrarna Hadid är underbart vackra men det är något som Bella har som drar till sig min uppmärksamhet mer. Hon är helt klart en av mina girl crushes.

*Bilder tagna från Bellas instagram

Godmorgon! Ett tidigt inlägg kommer här, börjar kl 12 idag och ska försöka hinna få ordning lite disk innan jag åker. Hade dock vart skönt med sovmorgon, men det får bli imorgon. Förhoppningsvis så hittar jag lite inspiration till helgen men tänkte fråga er som läser detta; finns det något ni vill se mer av här? Kommentera detta inlägget så jag får massa inspiration!

Responses:
rememberthiis.blogg.se
on

Oj hon var fin!

Nettan
on

Härlig blogg :D Blir en ny favorit helt klart :D



Svar: Men tack fina du!!
lisa kinn

matilda ♥
on

Hon är så himla vacker, precis som Gigi! :)


Leave a reply: