MONDAY WISHLIST

2015-09-28 » 16:33:00
Älskar såna här byxor som denna från Gina! Dock så kan jag till 90% inte ha ett par då mina ben är för korta för dem.. Är även på jakt efter några nya knits, och jag fastnade för den här från Zara. Nu är det ju också väldigt inne med fluffiga nyckelringar. Letade faktiskt efter en för ungefär ett år sedan men då fanns det inga alls i min prisklass! Slutade med att jag beställde från eBay för någon månad sedan. Men har sett att Gina har fått in några! 
 
Resten av dagen kommer bestå av städ städ och städ i lägenheten. Inte världens roligaste att göra en måndag men ibland måste man ju. Har i alla fall haft en bra helg! 

Responses:
Matilda ♡
on

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

Sanna | Beauty & Bride
on

Mums, superhärliga grejer. Gillar den här stickade trenden som har kommit, som gäller mer än bara tjocktröjor liksom :)

Svar: Ja verkligen! Så himla mysigt med stickat :)
lisa kinn

Tuuli
on

så fin väska! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!


Leave a reply: