NEW YEAR - NEW BLOG?

2017-01-24 » 14:45:00
Gömde oss ett tag på bl.a. Vapiano Stureplans vackra toalett från ett snökaos förra november.
 
Long time no see! Jag har ju försökt att hålla igång den här bloggen ett tag nu utan att lyckas, vilket är oerhört dåligt gjort av mig! Men nu är det ett nytt år, och ett av mina "nyårslöften" (jag tror egentligen inte på nyårslöften men nu kan en väl i alla fall försöka) är att få igång bloggen igen. Denna gång kanske jag lyckas, för jag har äntligen (!!!) köpt en kamera! Så ni kommer få se mer av mig här nu kan jag lova, även fast jag både jobbar och studerar samtidigt. Hoppas ni är lika taggade som jag!
 
Förresten, är det bara för mig min blogg laddar långsamt? Kan det vara någon bugg i mina koder tro?

Responses:
Rebecca Fexby
on

Vad roligt :D


Leave a reply: