JAG ÄR TILLBAKA

2016-09-23 » 13:11:44
Älskade läsare, jag är så himla glad att ni fortsätter kika in här även fast jag varit inaktiv i hela 3 (!!) månader. Jag vet inte riktigt hur det blev så, men blogglusten och motivationen sögs bara ut ur mig. Det har hänt en massa saker sedan jag skrev mitt senaste inlägg, då jag var i Göteborg. Spenderade resten av sommaren med två jobb (där är nog anledningen till att jag inte hade tid) men även några små resor som till Kolmården och Skövde. Jag tänkte faktiskt mycket på bloggen under sommaren, men beslöt mig bara att inte skriva något alls istället för att göra halvdanna inlägg för att få några uppdateringar.
 
Nu är hösten här och jag känner att jag vill börja om igen. Jag kommer dock inte ha så mycket tid då jag har börjat studera på heltid på högskola och samtidigt jobbar extra. Men jag ska försöka ta min tid att hålla igång den här bloggen, för det är ju trots allt mitt stora intresse.
 
Jag tänkte göra en liten omstart här, kanske ny design och nya koncept. Ni som fortfarande kikar in hit, har ni några förslag? Vad vill ni se mer/mindre av? Skulle vara sjukt kul att se vad ni tycker, för det är ju trots allt ni som läser min lilla blogg!

Responses:
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg
on

Kika gärna in hos mig<3

Lena
on

Vad härligt med en nystart! :)


Leave a reply: