VARDAGEN KOM I VÄGEN

2016-05-30 » 14:40:28


Underbar inredning hos mammas kollega / Vyer från vägen utanför Kolsva som var min mammas hemtrakter när hon var barn

Igår var det morsdag och den spenderades utanför Lindesberg hos min mormor med min mami och syster. Efter det besöket åkte vi till Finnåker och Kolsva för att se var min mamma bodde under ett par år i sin barndom. Det var riktigt kul att se och det var hur mysiga byar som helst.

Det är snart en månad sen jag uppdaterade här på bloggen och jag är inte glad över att jag har varit så inaktiv. Har haft fullt upp med plugg och jobb, nu är dock kurserna över och det enda som tar upp min tid nu är jobbet. Jag hoppas verkligen att jag har orken och inspirationen att hålla denna blogg uppe, det är ju så himla kul att blogga! Vill bara slänga pussar och kramar till er som fortsatt kika in här medan jag varit borta, ni är bäst! 

Responses:
Inez
on

Otroligt fin inredning! Älskar murverk!

ISA
on

hoppas du hittar tillbaka till blogglusten snart! :) annars:lycka till med allt annat kul som sker!


Leave a reply: