SUMMER ESSENTIALS

2016-05-10 » 13:01:46
jeanskjol gina tricot - bikini överdel stories - bikini underdel stories - chiffongtopp h&m - bronzing oil nuxe* - body scrub the body shop - slip-ins h&m - väska marni - linne carven - solglasögon philip lim (rea)
 
Sommaren är här!! Det är varit runt 20 grader hela veckan och över hela 25 (!!!) grader hela helgen. Hur sjukt?! Nu när sommaren stormar in får jag lite smått panik, jag vet inte hur jag ska klä mig?? Kommer mestadels satsa på denim, båda kjolar och shorts, i alla fall under dagarna. Kanske lite finare kjolar och satinbyxor (som jag är på jakt efter) på kvällarna. Jag tycker det är sjuuukt svårt att klä mig på somrarna, även fast det är min favorit årstid. Jag passar liksom inte i kort haha.
 
Satte ihop ett litet collage i alla fall med sådana saker som jag tycker att man behöver för att göra sin sommar komplett. Det jag tycker är viktigt till sommaren är en kroppsskrubb och något underbart att smörja sig in i, jag använder en body butter från body shop som luktar mojito, men tyvärr så finns den inte i butik längre. Den är helt underbar!! Men det viktigaste är en outfit som du är bekväm i, det är allt som räknas.
 
*Inlägget innehåller Affiliate-länkar

Responses:
JUNITJEJ
on

Vilka fina detaljer!

Veronica Wallgren
on

Så mycket fint! Linnet var ju underbart :)


Leave a reply: