FAVORITE INSTAGRAM ACCOUNTS - PART 1

2016-01-17 » 14:31:00
@knighttcat
 
Börjar med min absoluta favorit. Det här inspo-kontot är helt i min smak. Jag tror att ägaren till kontot är fotograf men är väldigt hemlig av sig. Vissa bilder är hennes men de flesta är mest troligt från Tumblr, bland annat. Det är ändå ett underbart konto med underbara bilder. Tycker ni om dessa bilder? Då ska ni följa henne. Pronto.
 
@lusttforlife
 
Olivia Lopez, som ägaren heter till detta fantastiska konto, är en frilans skribent, journalist och kreativ konsulent. Hennes instagram består mest av bilder på henne (hon är riktigt snygg), och olika vackra miljöer av både natur och inredning. Här är nummer 2 av mina favorit instagrammare. Hon och @knighttcat (se ovan) kommer nog faktiskt på delad första plats, om jag ska vara ärlig. 

Responses:
Tilla Leah
on

grym inspo

corneliaeriksson.blogg.se
on

Hääärliga tips! Underbara konton.


Leave a reply: