THIS WEEKS WISH-LIST

2016-04-13 » 15:00:00
kjol gina tricot - slip-ins h&m - axelremsväska samsoe samsoe
 
Nu längtar jag till varmare dagar så himla mycket! Jag är inte riktigt en kjolmänniska men hur skönt hade det inte vart med denna plisserade kjolen senare i vår? Det bästa med sommaren enligt mig i klädväg är luftigare skor än till exempel sneakers (även fast jag använder sneakers mycket på sommaren), det är ju så nice att bara dra på sig ett par snygga sandaler när det är sjukt varmt ute, dessutom är det sjukt snyggt också. Har inte riktigt heller varit en väskmänniska då jag är så himla petig när det gäller min klädstil (har väldigt svårt att hitta något jag faktiskt gillar) men denna lilla väskan från Samsoe Samsoe är ju bara helt perfekt?! Vill. Verkligen. Ha.
 
*Inlägget innehåller Affiliate-länkar

Responses:

Leave a reply: