WHAT'S GOING THROUGH MY MIND

2015-09-10 » 22:06:00
 
On my mind right now: denna underbara väska från Chloé och ipad fodralet från samma modehus. Hade jag ägt en ipad hade jag definitivt också ägt denna. Blusen från Gina införskaffade jag mig häromdagen och tänkte inviga den imorgonkväll! Har även spanat in det här nya linnet från H&M. 
 
Snart är det äntligen dags för mig att få leta inredning (på riktigt!) Jag och Andreas kan ha fått en tvåa, inte helt säkert ännu, men med stor chans! Ska bli så skönt att äntligen kunna flytta ihop liksom officiellt (och att jag kan få börja inreda!!!)
 
Just nu, har jag en ensam natt igen eftersom Andreas jobbar denna tiden på dygnet... Ska starta ett avsnitt av Hawaii Five-0 (bästa kriminalserien) och fixa mina naglar för imorgon! Ska försöka gå några ärenden imorgon också och kanske dra en sväng till gymmet innnan det bär sig av till fiesta (vi ska tydligen ha ett "mexican party" vad de nu menas med det haha)

Responses:

Leave a reply: