ON MY MIND TODAY

2015-09-03 » 19:14:00
Sommaren lever fortfarande inom mig även fast hösten börjar smyga sig på nu. Vill verkligen, verkligen ha denna kjol från One Teaspoon och sneakersen från Adidas x Kanye West. Har suktat efter dem hela sommaren... 
 
Tänker mycket på att åka utomlands just nu. Bara känslan av att vara iväg hemifrån är hur mysig som helst. Men storstad eller något annat vet jag faktiskt inte. Har en lista på vart jag vill åka och se runt i världen. Den är dock ganska lång. Men jag är ju bara 20 år, några måste jag väl hinna med i livet? Japan är dock nummer ett. Vilket/vilka är era drömresemål?
 
(Har förresten ändrat storleken på bloggen så om de tidigare inläggen kanske ser lite konstiga ut så vet ni varför!)

Responses:
Hanna Westman
on

Woow! Snyggt collage! Åh drömmer mig bort när jag tänker på utomlands, jag skulle nog vilja mer än gärna åka till Indien eller typ Kina. Det skulle vara riktigt coolt!

Svar: Men tack så mycket!! Åh Kina är också med på min bucketlist! Indien verkar också vara riktigt fint :)
lisa kinn


Leave a reply: