WINTER ESSENTIALS

2015-12-19 » 14:12:00
Ungefär så här vill jag se ut varenda dag under denna vinter. Ett par snygga dressade flares gör outfiten lite mer stilren jämfört med ett par enkla jeans. Matcha byxorna med ett par snygga boots eller stövletter för ökad effekt. Jag är väldigt mycket inne på ribbat just nu och har även fått upp ögonen mer för trumpetärmar. Jag gillar verkligen polotröjor under vinterhalvåret, något som nästan alla borde göra är att hitta en snygg ribbad polo att mysa i! Något som jag värderar men kan vara lite otympligt är en stor väska att bära runt på. Är ni som jag som har med er olika krämer och extra tröjor så behövs en större väska! Material på kläderna så som ull och kashmir känns som ett måste. Glöm inte att shoppa efter hållbart!

Responses:

Leave a reply: