FRIDAY LOVE

2015-04-24 » 16:59:46

// Vad jag gör just nu. Lyssnar på underbar musik och scrollar på Tumblr. Smort mina ben med The Body Shops body butter. Testat mitt nya överlack "Matte Top Coat" från American Apparel  och putsat mina favvo sneaks. Allt i sängen. 

Nu är det fredag igen och det känns som att veckan har flugit iväg! Har dock varit sjuk nästan hela veckan, jag som skulle ut och springa i det fina vädret... Hann med två promenader innan jag blev soffliggandes i alla fall! I måndags körde jag och min syster milen och i tisdags gick vi en skogspromenad. 

Eftersom jag fortfarande är sjuk blir det ingen festkväll för mig, men ska i alla fall till Andreas och mysa. Får hoppas att jag blir frisk över helgen så jag kan gå till gymmet igen och hålla igång!

Responses:

Leave a reply: