FAVORITES: GOLDEN GLOBES 2016 RED CARPET

2016-01-12 » 17:22:06
Taraji P. Henson i Stella McCartney / Lily James i Marchesa / Saoirse Ronan i Yves Saint Laurent Couture / Laverne Cox i Elizabeth Kennedy
 
Bland de vita, böljande, gudomliga klänningarna fanns dessa kreationer som tilltalade mig mest. Vitt går alltid hem hos mig. Ett ganska säkert väl dock, men ack så snyggt. Favoriten av de här fyra underbara klänningarna är Elizabeth Kennedys vackra skapelse som Laverne Cox bar. 
Eva Green i Elie Saab Haute Couture / Corinne Fox i Paolo Sebastian / Kirsten Dunst i Valentino Haute Couture / Jennifer Lopez i Giambattista Valli Haute Couture
 
Lite blandat i den här kategorin. Två stilrena klänningar och två vackra i skimmer. Jennifer Lopez klär sig väldigt i gult och klänningen har ett vackert fallande släp. Dock så säger jag att Corinne Foxs klänning är min favorit bland dessa. Så magisk och underbar. Det syns dock inte hur fina detaljerna är på just denna bild, kika in på style.com och se hur fantastisk gudomlig denna skapelse från Paolo Sebastian är! 
 
Men mina absoluta favoriter är dessa fyra:
Lady Gaga i Atelier Versace / Rosie Huntington Whiteley i Atelier Versace / Alicia Vikander i Louis Vuitton / Zendaya i Marchesa
 
Finns det något mer att säga om dessa? Hela stylningen är helt perfekt på alla och jag kan inte få nog av dessa klänningar som bärs upp av fyra olika, fantastiska kvinnor. Så, Himla. Underbara. Kan inte välja en favorit av dessa, alla får 6/5 guldstjärnor av mig. Det räcker inte ens, de förtjänar mer.
 
Har ni någon favorit från Golden Globes röda matta? Tell meee
*Bilder tagna från Style.com

Responses:

Leave a reply: