TRUE MYSTIC VOLUME MASCARA

2016-02-12 » 18:28:00
*Detta är ett samarbete med Lumene
 
Fick hem denna mascara idag och jag sprang till spegeln för att testa den, och jag kan ärligt säga att jag verkligen Inte är besviken! True Mystic Volume Mascara heter den och kommer från Lumene, med en stjärnformad borste ska den ge maximal volym utan klumpar. Den håller vad den lovar. När jag testade fick jag inga klumpar alls, dock var den väldigt sparsam med mascara så ett par extra lager var nödvändigt för att få till volym. Fransarna blir smala och fina och tynger inte ner alls. Jag tycker om den starkt, och med tanke på att de använt sig av frön från arktiska blåbär som vårdar fransar blir det bara bättre. Vem vill liksom inte ta hand om sina fransar medan man har smink på sig?
 
Lumene är ett fantastiskt märke som inte bara använder sig av bl.a naturliga ingredienser som arktiska bär, de hjälper även till att skydda naturen, och de är också fria från djurtestning. Det är ju nästan allt man kan önska sig. Den här mascaran är inte bara fin att bära på fransarna, hylsan är också superfin! På tredje bilden kan man se lite hur den ser ut, men det var ganska svårt att få det på bild. Man ser verkligen att de har inspirerats av norrsken! Ni kan läsa mer om mascaran här  och inspireras!
 
True Mystic Volume Mascara kommer finnas att köpa för introduktionspris 149 SEK (ordinare pris 179 SEK) fram till 16/2 på Åhléns.

Responses:

Leave a reply: