PREMIUM QUALITY: GINA TRICOT

2015-10-05 » 20:01:00
Alltså, jag har tydligen missat att Gina Tricot har kläder inom "Premium Quality" kategorin? Tröjor i cashmere, ull och läder, bland annat. Har plockat ihop ett urval av mina favoriter av deras stickade, mer höstiga tröjor inom Premium Quality. Att äga en 100% cashmere tröja vore ju drömmen, även fast plånboken säger ifrån... Vad tycker ni om detta?
 
Hemma i huset igen för någon dag. Har inte flyttat helt än men det kommer! Tänkte börja med det i början av november. Ska bli väldigt skönt, men det jag är mest orolig över är hur mina kläder ska få plats i den lilla lägenheten? Haha. Det blir att verkligen rensa både mina och Andreas saker så vi båda får plats i vår lilla 32a. 
 
Nu: Once Upon a Time säsongsstart på kanal 11! Har väntat ett bra tag på det och trodde inte de sände den serien på svensk tv längre. Om ni inte sett den serien så TIPS!!

Responses:
Pauline Fagerholm
on

Alltså! vem vill INTE ha mumin muggar?! dom är så otroligt fina!♡

Svar: Ja jag vet! Vill nästan bara ha Mumin saker haha
lisa kinn

Sanna Widman
on

Superfina :)


Leave a reply: