NEW IN: MAKE-UP PRODUCTS

2015-10-06 » 15:58:00
Fyndade lite saker förra veckan på internet och fick hem dem igår. Har aldrig varit en sådan som beställer smink på nätet men när det var så bra priser på dessa produkter som jag suktat efter så var jag ju bara tvungen att slå till! Har inte testat de än, men efter jag gjort det kan jag säga vad jag tycker om dem.
 
Real Techniques: borstar för ögon och ögonbryn, en fondationsvamp. Har alltid haft dåligt med ögonskuggsborstar i alla åren jag sminkat mig. Är ingen jätte användare av ögonskuggor över huvudtaget, men har börjat använda det till fester och så vidare. Kommer även använda en av dessa som concealerpensel! Jag älskar Real Techniques borstar, just nu använder jag bara deras borstar och kommer definitivt fortsätta med det! Är ni på jakt efter nya sminkborstar allmänt så rekommenderar jag dessa, de kan vara dyra till priset men det är så värt.
 
Beauty UK: Ultimate Contour Palette. Hade faktiskt inte hört talas om detta märke innan jag beställde den här. Gjorde lite research på dem och de är nog ganska stora i England faktiskt. Den här contour paletten är deras bästsäljare och tydligen ganska bra. Får se hur den sitter på min hy sen!
 
The Balm: What's Your Type? Body Builder Mascara. Jag är på jakt efter en ny favorit mascara! Hört bara gott om detta märke och deras smink i allmänhet, så jag tänkte "varför inte testa?". Hoppas den är lika bra som de säger att den är!
 
Och vet ni vad det bästa är? ALLA dessa är helt cruelty-free! Inga av dessa märken testar på djur och vissa av deras produkter är veganska. Hur bra? 

Responses:
Petra
on

Vad fin färg det var på borstarna! :)


Leave a reply: