DRESSES AND JUMPSUITS WANTIES - NA-KD

2016-07-01 » 15:49:00
Adlinks
Linikai Dess - Tonya Jumpsuit - Jumpsuit by Sanne Alexandra
 
NA-KD har så himla mycket fint inne just nu!! Är så himla sugen på att klicka hem flera av dessa då jag knappt äger någon jumpsuit eller klänning (börjar dock bli lite bättre med klänningar, klickade nämnligen hem en idag yay). Hur fin är inte nudefärgen på den till höger? Är helt kär.
Adlinks
 
Jag tycker klänningar som går lite över knäna är så himla snyggt just nu. Dessa tre kan gärna finna sin väg till min garderob, tack! En kan ju ha dem till vad som helst, styla med vita sneakers till vardags och klackar till fest. Det är något jag gillar med kläder, hur man kan använda samma plagg till helt olika tillställningar.

Responses:
Inez
on

Åh, jag vill också haa!! :D


Leave a reply: