THIS KIND OF SATURDAY

2016-02-06 » 16:50:28

Myser i soffan just nu med nya styleby som damp ner i brevlådan för ett par dagar sedan 

* * * * *

Idag har dagen bestått av ett tripp till Ikea och shopping. Fick hem en del små saker idag bara, men det var faktiskt bara det som skulle införskaffas. Även i onsdags var vi till Ikea och köpte en ny säng, äntligen (!!). Den är inte helt uppbyggd än, men efter helgen kommer nog sovrummet vara helt klart. Sen är det bara resten av lägenheten kvar att fixa...

Ikväll har vi tänkt ha mellomys hemma med semlor och annat gott. Eller ja, jag har väl tänkt ha det, får se om jag får pojken min att gå med på det. Han är inte så förtjust i Melodifestivalen. Inte jag heller egentligen, brukar bara kolla på svenska finalen och stora. Men har inget annat för mig ikväll så varför inte 

Responses:
corneliaeriksson.blogg.se
on

Det ser verkligen mysigt ut!


Leave a reply: