MAKEUP REVOLUTION LONDON

2016-02-01 » 12:57:00
Titta vad jag fick hem för några dagar sedan! Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så blev jag utvald som testpilot hos Nordicfeel.se för att testa en produkt av märket Makeup Revolution. Jag fick hem en riktigt fin ögonskuggspalett som heter Salvation Palette: Run Boy Run. Den innehåller 18 stycken "super pigmenterade", som de själva hävdar, skuggor. Av de 18 stycken är 12 av dem skimriga och 6 stycken matta.
 
Jag har inte hunnit testa skuggorna än, men det kommer jag göra inom en snar framtid! Färgskalan är ganska jordnära i denna palett, det är inte så väldigt färgstarka nyanser vilket jag tycker är skönt. Ska bli kul att få kombinera och leka lite med dessa skuggor, kombinationerna är nästan oändliga!
 
Förutom de 18 skuggorna ingår också en dubbelapplicator och en stor spegel. Tänkte visa swatches senare när jag testat skuggorna själv, så håll utkik!
 
*Samarbete med Nordicfeel.se

Responses:
Emma -Merakibeauty.se
on

åh jag vill ha!


Leave a reply: