LAST WEEKS SNAPSHOTS

2016-02-23 » 18:12:00



Mojito från lördags i en fancy plastmugg / är väldigt dålig på att dela med mig av bilder på mig själv i bloggen, det kanske ändras, vem vet! / nyinförskaffade böcker som kommer plöjas genom när jag har tid!

Bloggen har ekat lite tomt de senaste dagarna, ber om ursäkt! Men ibland så kommer livet emellan. Har även fullt upp denna veckan med inlämningar och prov m.m. Men fler inlägg kommer, jag lovar! Kul att de är ett par stycken som kikar in här när jag är inaktiv, kärlek till er. 
 
Jag är förresten på jakt efter en ny systemkamera (tar just nu bilder med min telefon...) Vill ha alla tips jag kan få, har ni någon favorit? Skriv till mig!

Responses:
Freja L
on

Fina bilder :)

Freja L
on

Fina bilder :)

Veronica Wallgren
on

Älskar mojito :)

Svar: Ja favorit drinken här!
lisa kinn

Linn Strömberg
on

Oliver Twist är en riktigt bra bok! :)

Svar: Åh jag hoppas det! Tycker om sådana klassiska böcker :)
lisa kinn


Leave a reply: