MONDAY

2015-10-12 » 15:03:57
Om Sverige inte hade vart så fruktansvärt kallt under hösten så hade detta vart min go to-outfit. Men tråkigt nog fryser jag som sjutton i jeans och tröja så en liten kjol under hösten är inte ens på världskartan just nu, haha. Men jag skulle verkligen kunna tänka mig att mysa i den här tröjan i cashmere från Mango!
 
Uppdateringen har varit dålig de senaste dagarna, har fullt upp med både packning för utlandsresa och för min flytt! Men jag ska försöka göra det bästa jag kan, även fast inspirationen inte är på topp just nu.

Responses:
Dixi Wonderland
on

Tröjan ser underbar ut :D

Svar: Ja visst gör den! Är såå sugen
lisa kinn

Linda
on

en snygg outfit tillsammans, och jag som ovan komentar älskar tröjan ser så mysig ut.

corneliaeriksson.blogg.se
on

Gillar tröjan, så fin!

Beatrice Jakobsson - Fotograf
on

Wow, vad snyggt! :)


Leave a reply: