TODAYS CRAVINGS

2015-05-15 » 14:42:00
// Todays cravings. Stilren, enkel klänning från H&M (dock är denna i grå slutsåld). Småväskor som man kan proppa ned allt nödvändigt i, denna svarta från Commes des Garcons är ganska underbar. Har fått upp mina ögon för klockor. Har aldrig ägt någon, men jag bara älskar sådana som denna från Olivia Burton! Och Acne skor, behöver jag säga mer??
 
Vädret. Hur tråkigt och grått är det inte ute just nu? Får lite panik, har absolut ingen motivation what so ever när det är mulet och regningt ute. Det resulterar med att jag ligger i sängen med något gott att äta och kollar serier. Idag blir det några Revenge avsnitt och choklad hos Andreas medan han är på jobbet. 
 
Det är ju trots allt fredag idag. Då får man väl gotta sig lite? Har dock inga planer för kvällen, men som sagt så är jag inte så sugen på något alls, kanske bara Andreas goda kycklingrätt och en bra film. Det låter ganska bra ändå.

Responses:

Leave a reply: