SUMMER MUST-HAVES: TÄVLING

2015-07-22 » 23:26:28
solglasögon / clutch / kudde / klänning
 
Tradera har just nu en tävling där man kan vinna en resa för två till valfri destination, en resecheck med värde av 10 000 riksdaler! Hur grymt?! Det man ska göra är att knåpa ihop ett collage med minst 3 stycken "must have" produkter som du hittat på Tradera och publicera på din blogg. För mer regler och deltagande så klicka in på denna länk!
 
På bilden ovan har jag listat mina måste ha prylar för en perfekt sommar, något som jag inte kan leva utan under denna ljuvliga årstid. För varmade dagar har jag tagit fram en svalkande vit klänning från Nelly och ett par stilsäkra solglasögon från franska supermärket Céline för att skydda mot solens starka strålar. När jag ska spendera min kväll ute har jag helst med mig en liten clutch istället för en stor och klumpig väska, denna är från By Malene Birger och är så stilren och snygg! Men vädret kan ju inte alltid vara på topp, därför har jag listat en superfin och mysig kudde från märket Lexington, som man kan gosa med i hängmattan eller sängen under dem lite sämre dagarna. Allt detta hittar du på Tradera!

Responses:

Leave a reply: