RUNWAY SCOUT

2014-11-23 » 12:00:00
// All We Need Playsuit
 
 
För några veckor sedan så fick jag hem denna söta sak. Hade tänkt att ha den på julafton när vi skulle fira utomlands, men ikke blev det så. Ska fira hemma i kalla Sverige istället så den sparas till sommaren! Gjorde några awkward poser för er, det händer inte ofta.
 
Den är från en sida som heter Runway Scout, en liten Australiensk webshop som har super fina kläder till faktiskt rimliga priser (brukar oftast vara lite dyrare från detta land). Dock är frakten inte så super billig... Fastnade också i tullen, som jag aldrig gjort tidigare när jag beställt kläder från Australien, så det var ju ett litet minus. Annars rekommenderar jag Runway Scout, det är en tjej som heter Susan som äger denna återförsäljande webshop och servicen är super! Får svar på mail om storlek och andra frågor dagen efter och hon gör nästan allt för att få sina kunder nöjda.
 
Kika in på sidan här och berätta för mig vilka favoriter du har!

Responses:

Leave a reply: